Componenta Contracte de Arendă a aplicației INOVAGRIA simplifică procesul de gestiune a terenurilor în arendă. INOVAGRIA preia din sarcinile administrative pentru ca tu să te ocupi de ceea ce este important pentru tine: planificarea culturilor, urmărirea lucrărilor agricole, implementarea unor noi tehnologii sau vânzarea recoltei.

Pentru contractele de arendă, INOVAGRIA oferă suport prin:

  • Înregistrarea contractelor de arendă cu datele arendatorului și documentele justificative de proprietate a terenurilor
  • Identificarea parcelelor/ terenurilor aferente proprietarului cu ajutorul componentei pentru localizarea geografică (GIS)
  • Verificarea suprafețelor înregistrate pentru a elimina riscul suprapunerii cu alte declarații
  • Gestionarea nivelurilor de arendă, termenelor de plată, scadențelor și plăților efectuate și transmiterea unei alerte pentru fiecare dintre acestea, atunci când este nevoie
  • Estimarea în timp real a sumelor și cantităților de produse ce vor fi plătite ca arendă
  • Planificarea în mod eficient a plăților către arendatori
  • Eliminarea riscului neconcordanțelor între suprafețele solicitate în cererea de plată subvenții de la APIA și suprafețele declarate în adeverința eliberată de primărie
  • Calcularea și generarea automată a Declarației 112 aferentă contractelor, separat sau integrat cu orice program de contabilitate

Astfel, îți vei putea dedica mai mult timp organizării activității de producție și mai puțin timp gestionării contractelor, plăților și declarațiilor de impunere către ANAF. Înregistrarea în sistem a contractelor se realizează o singură dată, apoi vei primi alerte de fiecare dată când expiră un contract sau când trebuie realizată o plată.